helu!

Fint väder ute, jag har jobbat idag, 6-12. Och nikita ligger bredvid mig i soffan, hon snarkar, rycker med tassarna och munnen, haha ! I helgen har jag och sunken varit på lager 157, köpte mig en halsduk, vantar, en tröja och ett par leggings. Tycker det inte finns sådär jääättemycket, plus att det inte är kanonbilligt där längre som det var förrut.

Känns så skönt att caramell är frisk & pigg. Va ute och red på henne igår med julia & katitzi i det fins höstvädret. Jag hade utsläpp, sunken körde dit oss vid 8, så hade vi med oss kaffe + mackor. så vart en bra dag i stallet. :)
skönt nu när jag har en mobil med KAMERA ;) så kan man lägga upp lite bilder + att bloggen blir lite roligare då. :) har insläpp i stallet ikväll, och det är idol med... hoppas pappa kan hjälpa att skjutsa...!
Har nyss fikat här hemma med julia, men hon drog till jobbet nyss. så nu ska jag vila lite.. är tröttttttt.

Pusspuss


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0