aaaaacccchhhhhoo

sitter här och äter pannkakor i soffan med en mysig hund bredvid mig.
Har varit till stallet ikväll och släppt in hästarna...så tråkigt att det blir mörkt ute fort nu..

min nya telefon kom också igår, supernöjd!
orkade inte lägga ner massa pengar och fick bli bara lite över tusenlappen =)
en miljövänlig telefon alltså.... fungerar kanon! =)

För övrigt är jag sjuk, förkyld, hosta och känner mig febrig... hatar hosta, har inte fått sovit något alls knappt på två nätter... somnade en timme mellan 4 och 5 inatt. sen vart jag vaken till ca halv 9 imorse, då somnade jag sittandes i sängen, efter att ha ätit: alvedon, hostmedicin, flytande OCH i tabletter, bafucin, läkerol, varm mjölk med honung som smakade skit, två koppar... och inget hjälpte? trodde jag skulle hosta ur mig själv, så hostade jag så mycket att jag spydde en sväng också, fräääscht! nej, undra om man ska kolla på idol som man missade?






1249:- på elgiganten.se :)


Kommentarer
Postat av: Anonym
2011-09-21 @ 10:47:26 URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/

härligt att höra malin :) jo de e bara fast ee förkyld :P

ja helt underbart!! :) längtar ihjäl mig tills hon kommer :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0