häst & marknad!

Var på rättviks marknad igår med pappa, yvonne och Julia! Mysigt, jag gillar inte Borlänge marknad, men Rättviks gillar jag ! :)

Hittade dessa + ett skydd att ha mobilen :







Idag har jag och julia ridit till bullermyren, mött på en sur gubbjävel, fått munkar på ica trumpeten, och när vi red hem till mig, sprang jag in och skulle hämta bröd till hästarna, då råkade jag ha ner en glasflaska med glögg i... jaaaa.... vad annars... va bara och ställa sig med moppen och MOPPA! JAA! haha! sen red vi hem igen, sen har jag haft nikita lite och jag har nyss dammat mitt rum, + dammsugit.. :)
Fräsh känsla! Jobba 6-12 imorgon.. dryg tid. ska somna i tid tänkte jag...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0