tjo!

Längesen jag bloggade nu! slänger bara upp lite bilder ifrån senaste tiden . :)
Julia & Jag var barnvakt åt hennes systern två barn!
Nikita!
Caramell & jag på morgon promenix!
Som sagt det är pälsbyte tider..... ett bra tips är att använda en ryktsten som
man har till hästar... fungerade kanonbra.. :))
Klädde ut Nikita lite, tror vi hade roligare än hon :o) men hon ä ju så söt!
Alexandra & Jag tog in på hotell i Falun för att Sola och bada bubbelpool!
Hur trevligt som helst :)
Tre hungriga hästar :))
Nikita i sitt nya täcke! Hon följde med mig till stallet imorse :)
Nikita på bussen...
Och slutligen.... Har ju min bror blivit pappa! :D Den här lappen sitter på jobbet...
dock har dom stavat lite fel!
Min bror och deras "Elias"... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0