segt!

Skolan är det mycket i nu, dåliga lärare som säger hela tiden: men vi hinner göra en sak till .... fattar dom inte att det är stressigt i slutet?  åååååh! Fick iallafall reda på idag att jag klarat nationella proven Svenska B. Och Matte tentorna, så nu har jag mitt g ;) idag drog jag till skolan, så när jag kom dit hittade jag en systemkamera på skolgården, har börjat tänka "Karma" haha. fem minuter efter jag lämnat in den till lärarna kom min mattelärare och höll upp tummen och sa jaaa du klarade det! Inga problem det där! så vart lite glad :) Sen åkte jag hem och åt, hade håltimme och kände att jag behövde äta riktigt för att orka och hinna med dagen. Tillbaka till skolan, en lektion som vi knappt hade, sen hem, josse kommer strax och hämtar mig, stall+rida, sen ska hon köra hem mig, sen blire plugga utan bara heellveeeete... ÅÅÅÅÅÅÅÅ. men den 25:e drar jag och min klass utomlands ;) puss.

Bra ny låt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0