Söndag IGEN då!

Lugn helg för min del! Bara ta hand om min häst helg. Gillar sånt. Pappa och yvonne är hemma här nu, vi har ätit massa god mat, kollat medlodifestivalen, druckit lite goda drinkar,  chips,dipp,lösgodis och så har dom satt upp ballonger och massa annat för att det va melodifestivalen?haha! har aldrig varit så insatt i det där med melodifestivalen. Tycker det är drygt. Men fick väl lov att kolla lite igår, hade inte så mycket bättre för mig. Men tror det var allt godis som höll mig vid tvn ;)
Jag och yvonne har varit och släppt ut hästarna imorse, caramell var helt död, tränade massa dressyr i skogen igår, klättrade och så, tror hon börjar få vårkänslor, hon var helt sprallig och till sig, sparkade bakut när vi skrittade en gång från ingenstans? haha! hon va helt knäpp men galet glad, satt bara och skrattade åt hon, tänk att det kan göra en så glad! :D plus att vädret var underbart! :) Friserade henne lite också, tror hon skulle passa i stubbman men vågar inte chansa på att manen håller sig uppe. hmm.. svårt det där!

Starlight har tävlat dressyr i helgen IGEN också, den där ponnyn har det verkligen super nu!

Nu dricks det kaffe här, kanske borde göra något åt mig själv nu, ut och gå kanske? eller bara lägga sig i sängen och glo film.. haha.

Puss på er.









Solsidan ikväll! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0