Snö, vår, snö, vår..... ge mig sommar...

Jahapp!Sjuk, förkyld, ont i halsen, feber. I don´t like it. Var hemma idag, har varit helt värdelöst. Inte kunnat sova ordentligt heller. Mamma hjälpte mig och skjutsade mig till stallet, så jag fick fixa klart där, julia åkte med för hon skulle byta täcke på katitzi. På hemvägen stannade vi vid hemköp så jag fick köpa alvedon och halstablletter, Tomt på det hemma.. Sen hem, vilat, sen kom julia hit, så lagade vi pyttepanna, ätit lite gott till DH och så. Älskar det programmet..! Nu har hon kilat hem, och jag tror jag ska lägga mig faktiskt... trött men ändå inte. hatar sånt här. Utsläpp imorgon, mamma hämtar mig tjugo i 7. YES.! Not.. Hon är så snäll som hjälper mig och skjutsar och så! Min mammsen !

Puss och Natti Natt :)


Min snygga mamma!



Och två andra snygga ungar!

Kommentarer
Postat av: mathilda
2011-03-30 @ 09:43:47 URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/

a du inte så lätt att få ledigt alla helger, hatar de :/ haha men ska försöka komma upp snarast! saknar ju dig malin !!!

Postat av: mathilda
2011-03-30 @ 19:17:12 URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/

ja absolut !!

ja ni skulle ju kunna komma, fan va kul då skulle vi kunna gå ut och så ^^ as kul ! (:

saknar dig maliN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0