Härligt väder!

Min helg har varit rätt skön. Utgång med Alexandra igår! Satt först hemma här, sen blev det mongo! som vanligt.. haha! Va lite seg och hade huvudvärk men jag hade kul med alexandra iallafall! Och vi får inte glömma den stora fetknoppen som sprang efter mig hela tiden som jimmy och alexandra sa åt att dryga sig med mig. HAHA. skulle haft det på film, måste sett askul ut så irreterad och matt som jag va då! Hem sen och somnade gott.

Vaknade superpigg idag! Upp och hoppa, lagade mat, sov lite, sen åkte jag till Björks resor på kupolen och betalade det sista på studentresan! Åh känns så skönt, och jag längtar! Efter det åkte jag till maserhallen, mötte julia, så drog vi in och solade, sen bytte vi snabbt om, sprang ner och badade lite, sen drog vi cyklandes hemåt till mig. Så har vi lagat mat, fläskfilé, potatisgratäng, sallad & Rödvinsås! :) Mums! Sen Nu har hon dragit hem, och jag håller på & gör kaffe.

Puss


Kommentarer
Postat av: Julius
2011-03-27 @ 23:18:53 URL: http://detgicksnettt.blogg.se/

Så jävla VÄRD dag! :D

Postat av: Malin
2011-03-28 @ 18:41:49

Absolut ;) !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0