solsken :)

Nu va det ett jävla bra tag sen jag bloggade om man får säga så, har väl hänt en hel del. orkar inte ens skriva massa. Min praktik är ju slut, fick jättefina blommor av dom och ett fint omdöme som jag fick det bästa på. Är jättenöjd och hoppas att dom ringer in mig sen . Är ju lågsäsong nu efter jul så jag hoppas inte allt för mycket då.

Stack till skolan till 8 imorse, pluggade där tillhalv 10. Slutade, gick till OK, hämtade min nya jacka, den va jättefin och satt kanonbra. Sen vandrade jag hem i -10, jättekallt, men solen sken och det gjorde nästan att ja glömde hur kallt det var.
Väl hemma la jag mig, vilade lite, sen väcktes jag av att pappa höll på och springa runt, så lagade vi mat, makaroner och körv! Göttans, sen stacka han till jobbet, ja la mig framför tvn. Sen hämtade mamma mig, skjutsade mig till stallet, så fixade jag där, hon fick vila helt idag, det va ett bra jävla tag sen hon fick det nu. Lämnade hennes nytvättade täcken och så. Sen åkte jag hem igen. Har inte gjort så mycket mer.. ska sätta mig och skriva lite på mitt arbete till skolan, sen får vi se vad kvällen bjuder på!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0