Jobbigt va!?




Seg jävla äcklig dag. Jag är på så fruktansvärt dåligt humör idag. Vet inte vart jag ska ta vägen. Rätt skön helg iaf. På fredagen drog jag och mickis och solade, och gick och käkade thai på stan efter. Pratade och drack cider ett tag efter, sen hem till mig, hade filosofi snack om livet. 

 Vart utgång på Lördagen, firade jutta, jag, amanda, veronica, lollo och Bea!
All annan tid har spenderats med grabbarna. Vi har bara tagit det lugnt, fettat oss och kollat film typ.

Idag har det inte hänt något, pluggat lite, och surat. Man måste få sura av sig ibland. Ikväll lär jag åka och ta in hästarna, drygt när man redan varit där en gång idag redan! Men men ! Sen drar jag och solar med världens bästa Mickis!

Puss


Kommentarer
Postat av: mathilda
2011-01-26 @ 20:21:26 URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/

cool design ! (:

allt bra med dig ? var ett tag sen !

tänkte komma till dalarna snart, typ nästa helg va gör dudå?=)

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0