Update!

Har lämnat star häromdagen till sina nya, ridlärarna på svärdsjö ska ha honom, två stycken familjer alltså, Så ska han få springa med på nån lektion  där ibland och han bara stooooortrivs där. jättekul!


Imorse tog dom bort mina också, hon hade kolik också så det var lika bra, hon va ju så gammal och svag också..
Dom kommer och plockar bort henne imorgon, kändes lite konstig att hon låg under filtarna och det inne i sin box. Iaf så har jag pussat och ridit på min caramell idag. Red dressyr, men bara i skritt, all träning är bra som sagt :) Gick kanoners!

Star ska vara med på pay and jump i svärdsjö i helgen förresten! haha 40 cm.. SÖTT! :)
jag och lotta ska nog dit och kolla.

Nå mer som har hänt? nää.. ska kila över och tigga lite chokladkaka,glass & grädde av sunken nu.

Puss!



PLUPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0