sjuk.

Sitter här på morgonkvisten med kaffe och en macka med skagenröra? har aldrig tyckt om det, men tror jag börjar gilla det lite smått.. :) Solen lyser mig rakt i ansiktet, hur skönt somhelst.. Mina fiskar är fula och har lagt en jävla massa ägg igår, som dom brukar, men dom brukar försvinna på en gång, men den här gången har dom lagt dom på magneterna som sitter en på insidan av akvariumet och en utanpå, så på den ligger det säkert en hundra ägg.. haha, kanske man skulle göra kaviar av dom?
Nej, hoppas det blir små beeebisar den här gången. Tar bara 3 dagar den ska dom kläckas tydligen..
Jag  är hemma ifrån skolan jag vet, har ont i halsen som aldrig förr, amanda har skrattat ¨åt mig varje dag i skolan nu för jag är så hes. Känner mig febrig också, och vi hade bara en lektion idag, imorgon har vi många, bättre att återhämta sig lite idag och gå dit imorgon, jag vill inte vara hemma! så tråkigt, nu när man har en rolig klass är det liksom kul och gå dit också.. och jag bara längtar till studentresan!

Måste också nämna att min fina Caramell var så duktig när jag tränade dressyr igår att det var helt sjukt!
Jag har blivit en riktig nörd när det gäller dressyr nu.. vart tog hoppningen vägen?
Det tackar jag julia Eslersson starkt för!

Nu ska jag äta upp min macka sen ska jag lägga mig i sängen och plugga lite tänkte jag.

PUSS.






Fina Nikki!



Kommentarer
Postat av: mathilda
2011-03-10 @ 20:02:42 URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/

Oj vilkens hund är de där? skit fin jU! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0