hello!


Chilldag och hundvakt! har setat ute och läst ur min bok, ute och gått massa med nikita, lagat mat, ja helt enkelt bara chillat! upptäckte på nikita också att hennes ena tutte typ vänt sig ut och in........men har fått råd och man skulle tydligen försöka trycka ut den igen själv, men gick inge bra så ringde en veterinär, och man lär tydligen åka in om man inte får tbx den själv... :P

Hoppas att mina kära vänner inte planerat annat i helgen då det kommer bli 20 års fest. :) Jag och josse ska ha det ihop, och trore kommer bli kanoners!
ska åka och jobba 18.00-21.00 ikväll, sen insläpp i stallet efter det, snäll julia är som följer med, kul att vi jobbar typ bredvid varandra nu. :)

Puss och kram.






avslutar med et kort på min goooa mat !

Kommentarer
Postat av: mathilda
2011-09-17 @ 13:42:33 URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/

vilken fin vovve !

allt väl med mig malin ?=) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0