Vilket väder.. vilken helg!

Perfekt varmt vårväder hela helgen, och vi har grillat alla tre dagar..

I fredags red jag, så på kvällen grillade jag, pappa, Matte och Lisa. Plus potatisgratäng och sallad till. Fick goda blåbärshots också! Och cider, så spelade vi kort resten av kvällen, sen kom gorris & hämtade mig, så åkte vi runt, till falun och gick en sväng där med.

Lördagen blev det stallmys
hela dagen med caramell, gick hem till josse efter, så myste med hon och hennes mamma ute på trappen när det var sol ute och kanon varmt på kvällen, blev kaffe och prat där. Sen cyklade jag hem, fick grillat igen, Laxfile och potatis, och sallad. Sen på kvällen mötte jag julia e, vi cyklade runt och bara var. Mys.

Söndagen, vaknade jag i tid, solade med yvonne ute, sen gick jag och mötte alexandra, så lekte vi här, solade och så. Cyklade och lämnade något brev hon skulle posta i forssa, sen vidare mot ica kvantum, där handlades det Hallon, Glass, godis & cola! sen hem till mig, Grillades IGEN, marinerat kött är så gott! + pommes vart det idag och sallad. Sen tog vi hallon och glass efter. mums.. sen kollade vi BB. och var hundvakt till nikita. Gick ut och gick massa, sen kom sunken å hämtade hon, så somnade vi efter ett bra tag ! :) UNDERBAR HELG. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0