sccchteek

ligger ute på balkongen och solar lite, skönt! men tyckte det kunde varit varmare..
Igår lekte jag med gorris, dampalex och kulan, vi åkte till djurmoklack, gorris envisades om att det inte gick att köra upp på grusvägen för att det skulle bara plötsligt ta stopp och inte gå att åka mer..MEN det visade sig att det var meningen att åka upp där för att ställa bilen innan man gick in i skogen upp för beget en halv kilometer. Så vi gick den där långa biten men men. sen när vi väl skulle in i skogen så hann vi bara några meter så stötte vi på ett gammalt par. Tanten satt mot ett träd och hade fått en stroke. Inge kul. Hon tog det ändå ganska bra samtidigt som hon var lite chockad över att inte kunna röra på halva kroppen, ambulans kom dit och hämtade henne så får hoppas det gick bra sen då! Sen fortsatte vi vandra, så nådde vi toppen. och satt där någon timme eller två, dampalex och kulan drack öl och cpade runt. Sen åkte vi hemåt, jag sprang in och hämtade öl, gorriz köpte sprit och så åkte vi hem till damp. Vart en kväll där med dricka och gött sällis. Nöjd med kvällen iallafall. alltid eller för det mesta roligare att supa med grabbar än tjejer...
7 imorse ringde klockan, upp och HOPPA, cyklade till stallet, med mig hade jag sista av nubbesalladen, saft och en kexchoklad. Släppte ut hästarna, fixade allt i stallet, och gick ut och satte mig i hagen med josses och min häst medans dom åt frukost hö. Åt min frukost där jag med, sen somnade jag där haha.. sov i kanske 40 min. Vaknade av att caramell stog och andades i mitt hår och reaktor knuffade på mina ben. haha. tog tag i mig själv och cyklade hemåt. Nu ligger jag här och njuter av mitt lov.  Klockan tre ska jag och äta stek hos mamma.

Bilder från igår kommer sen!

Puss
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0