KEEEbab

Halluu..
Va några och kollade på Caramell igår, en familj. som var här förra veckan med och provred. Vi åkte till Lisselhaga igår och hoppade henne. Gick bra tycker jag. Nästa helg, eller under veckan kommer dom lämna besked om dom ska köpa henne eller inte.

Efter det så vart jag bjuden på fika hemma hos min bror, han fyllde 26 den 1:a april! Vart ingen present till han då, det ska han å senare under veckan ;)
Sen så cyklade jag och julia till maserhallen för våran söndags solning! Hur skönt som helst va det.. :) Efter det  blev det en varsin tropic ice slush! fint de.
Sen cyklade vi hemåt, sen drog jag till sunken en sväng, vi drog och köpte kebab, och han pizza. Gött! sen har ja inte gjort så mycket mer.

Nu sitter jag och väntar på pappa, vi ska till polisen en sväng, håller på och säljer moppen så måste dit, sen ska vi till aubiose, ja ska köpa nya ridbyxor. sen ska jag till stallet och rida med Jenny & Alexandra! :)

Puss!



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0