Torsdag!


Josse & jag på Reaktor som ser så besvärad ut över att ha oss på sin rygg! haha



Varit i skolan idag trots en jävligt jobbig dag med huvudvärk... är stolt över mig själv att jag gick dit! Efter skolan åkte jag för att träna Ebba med Caramell, och Josse var också med & red på Reaktor.
Efter det har jag varit hemma och myst med Pappa & Mickis till Idol, det vart godis, chips & sipp till. Träffade Yvonne en sväng också, men blev mest ett hej och jag fick en skål det stog dipp på, lite godis & en duschcreme som är bra för huden + att den stimulerar ens sinnen! Ska bli kul & prova :) Hon är så go!

Nu kommer det pics från idag..

       

Kommentarer
Postat av: mathilda
2010-09-27 @ 09:32:18 URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/

hej mallanbrallan ! allt väl?

kommer upp till blge i helgen, har du något för dig då? <3 snygg bloggdesign btw !

Postat av: mathilda
2010-09-27 @ 13:48:29 URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/

aah längtar tills fredag redan ! :)

Kommer bli kul på 70tals festen på s2 :) känner på mig redan att de kommer bli en kväll man sent glömmer, men när får du veta när du ska jobba den helgen då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0