Mikaelas födelsedag, och en massa motion.

Mickis sov här igår till idag, vi dampade innan vi somnade, hon får dock skylla sig själv om hon blir sjuk nu men jag känner att jag redan är bättre bara för att min feber gått ner..
 
När vi vaknade cyklade vi först till stallet så jag fick mysa med caramell och smörja in hennes mule,
sen cyklade vi hem till henne, hämtade saker & så, sen vidare till mig, hämtade hennes pengar, sen till ica trumpeten och så handlade vi lite mat och gott, sen hem till mig, duschade, mickis färgade håret, jag städade jättemycket (det som är positivt med tjejkväll, då lär man ju städa ),
sen fixade vi oss sen kom folket, Ida, Ronja, tess, Elin & Carro. Så käkade vi Tacos! Hur gott som helst!
sen Vart det vin till det och lite martini, chips & dipp. Så har vi bara haft det mysigt och så avslutade vi med filmen Hitta Nemo, nu har tjejerna nyss dragit hem och jag ska nog lägga mig nu!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0