LördaaaaaG :D

Godmorgon klockan är 17.18 här är Ekot..!
 nej skoja, eftermiddag.. Utgång igår med Mickis, var hemma här först & drack, sen vidare till Ronja, sen till stan! Måste säga att mickis är förjävla duktig med sin cykel, hon har pyspunka, så hon åker runt med en cykelpump hela tiden och pumpar efterhand.. herregud :D !
Vart Utgång på Flamingo iaf, ruskigt mycket folk. Men kul vare! Tog mig hem utan skador och var inte allt för onykter, vilket betyder att jag slapp dagen efter dag..
Så idag har jag faktiskt städat här hemma, dammsugit, vattnat blommorna, & plockat. Städat hela köket  med massa spray och shit. Fint blev de! Och igår har jag ju rensat ut hela min garderob & Pluggat. Har en läxa till att göra som ska vara inlämnad nu till veckan, lika bra att fixa det nu, sen är jag DONE!

Min saknade julia har nyss varit och hälsat på hemma här nyss! hatar att hon flyttat till Karlstad.. ! Min häst får vila idag, hon har ju gått hela tiden nu. Nu ska jag torka golven, yeeey! Sen kommer nog Madde hit!

Puss

Kommentarer
Postat av: mathilda
2010-09-15 @ 07:16:54 URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/

Hej hej gummsan! hur är läget emd dig ?

jag och Malin tänkte åka upp till Borlänge runt den 27, har du tid att ses då :) Pussipuss saknar dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0