Lisas namnsdag, grattis ;* !

Kom nyss hem, har spenderat dagen hos Matte & Lisa, men mest med Lisa för matte va på träning,  Vi har hälsat på hos hennes mamma, för att ta hand om hennes katt för hon är bortrest, sen åkte vi hem till lisa igen, så lagade hon jättegod mat ! Kycklingfile gryta med ris. mums! annars har vi bara snackat och kollat på tv. Så skönt att vara där :) Nu dricker jag kaffe & pratar med mamma i telefon.

Har också varit i skolan idag, trodde inte det skulle bli av eftersom jag haft sådan hosta, låg vaken till 5 inatt... vaknade vid 10 och slängde mig i duschen, så åkte jag dit iaf, får panik om jag är hemma från skolan.. så det blev iaf av och det känns skönt nu efter ! :)

Nu ska ja duscha & lägg määä
Puss


Kommentarer
Postat av: ingela
2010-09-20 @ 23:08:13

Då blev väl Sammy glad när han fick så fint främmande? ;)

Postat av: lisa johansson
2010-09-21 @ 06:52:54 URL: http://lllissie.blogg.se/

du är alltid välkommen hjärtat!

Postat av: Malin
2010-09-21 @ 19:36:32

Ingela: Haha han va lite småblyg, men han gillar lisa starkt iallafall ;) !



Lisa: Tack...♥ :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0