Insjön med mami

FAN nu sitter jag här igen och skrotar... lovar mig själv att gå & lägga mig och sova efter det här inlägget!

Idag har varit en dag med skratt & gråt.
När jag kom hem idag var det LÅST på balkongen.... (amanda hade lämnat den öppen åt mig eftersom hon hämtat sin väska hos mig och fick nyckeln som hon skulle lämna kvar inne.) ... jag hade glömt att säga det till pappa, så han hade låst den. Och han va på möte med jobbet, mamma skulle komma om ca 10 min och hämta mig.......jag fick panik, jag va utelåst, jag som ville slänga mig i duschen och byta om men ICKE!
Fick väl åka som jag var, jag var sur, hungrig och kände mig allmänt ful. Vi åkte till macken i Kv så jag fick springa in & köpa något att äta.. sen begav vi oss till lager 70 i Insjön, shoppade lite och gick i dom andra affärerna också. Kanske var där 2 timmar iallafall, sen käkade vi donken på kvällen. Mysigt.

En läskig sak som hände va att när vi stog i kassan så jag att mamma hade köpt en snygg musmatta, så jag tog upp den och sa, men åå en sån här ville ju jag också ha! så drog jag isär dom och det blev två! heeelt sjukt;P så blev en varsin sån trots allt.
Igår var jag på kupolen en snabbis och shoppade lite med Madde också, blev ett par nya örhängen & ett par jeans!
Nöjd blev jag. Senare på kvällen vart det utgång på flamingo med tjejerna från klassen + några till och min madde:) I vanliga fall går vi ju aldrig ut på onsdagar, men Amanda fyllde ju 18 så det var ju ett måste =)!
 och det blev en galen & rolig kväll.

Nuuu ska jag somna.....

PUSS


Kommentarer
Postat av: Alexandra
2010-10-02 @ 03:05:21

Ja :( Känns sjukt, men mycket bättre. Inget varken jag eller Napoleon behöver gå runt å må dåligt av längre! Tack så mycket gumman <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0