i could really use a wish right now..

Skön dag, började 10. var däremot död nästan när jag vaknade imorse.. hade gjort vad som helst för att få ligga kvar.. men det går ju inte! så pallrade mig upp, käkade frukost med josse, och tog med lite bullar hem som vi gjorde igår NATT.. sen fixade jag mig, stack hem & hämtade nån bok. sen drog jag till plugget.. SEG dag!
 men gick undan, har liksom en lektion från halv 10 till tjugo över 11.. sen Börjar jag 10 över 1. KUL.
 så åkte hem & smörjde grejer till hästen. Träns & sånt. sen åkte jag tillbaka. Fikade efter med mina friends.. Bullar som jag gjort såklart. Göttt.! Sen vart det hem, cyklade till caramell. Red en sväng, sen cyklade jag hem igen, käkade, sen har jag kollat på tv, tagit det lugnt, städat & plockat lite hemma. Och nu ska jag gå & duscha, sen sova .

Fan behöver köpa ny höstjacka, vinterjacka och typ vinter/höst skor.. och det är ju så jävla svårt.. har hittat en skitsnygg jacka på stadium, en nike.. men har beslutsångest om jag ska köpa den eller inte..
Skulle nog ändå helst vilja beställa grejer, eftersom när man köper något i borlänge kommer alla gå med lika sen.. NOT FUN.. men får se.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0