Helgen + lite till..

Lördagmorgon, eller ja.. vid 11, åkte jag, pappa & yvonne ut i skogen & plockade svamp! Hittade en hel del..
När vi kom hem blev det kött, Stekta kantareller i massa smör & sallad. GOTT! Och sen började jag göra mig iordning, pappa & yv med. Dom skulle på 100 års fest & jag skulle ut. Det blev drinkar som pappa servade mig med under tiden jag fixade mig, så kom mickis hit, så vart de mer dricka, sen drog vi till falun, mötte ante, janus, richard & mattias där. Så strosade vi runt där, såg kapten Röd också, han va faktiskt bra live. Så käkade vi typ thaimat, eller jag skulle ju ha, men så blev ante & mickis att äta med mig! Sen kom andre & hämtade mickis, och jag ville vara kvar, sen vart det värsta krångel när vi skulle ut.. så jag orkade inte och ville hem, så jag & ante ringde fredrik som kom och hämtade oss, sen skulle alla med, så vi åkte hem alla. sen somnade jag gott!

Söndagmorgon, och yes jag klarade mig åter igen! ingen bakfylla.. åker inte på det ofta, men när jag gör det är det inte kul.. Så pallrade mig upp i någorlunda tid, drog till stallet, red med camilla, blev sandtaget,.. älskar det där stället. Är som en stor öknen med sandberg.. så red runt där så hästarna fick jobba lite. Sen red vi tillbaka, jag cyklade hem, och kommer inte ihåg vad jag gjorde resten av söndagen helt ärligt..

Måndag, Ebba kom & provred Caramell, gick bra tyckte jag :) Jag, Bella & ebba red ut, red till skräddarbacken. gick fint. Sen på kvällen kom Mickis hem till mig, här vart det chips & dipp! MYCKET gott. älskar att bara vara & fetta mig. Sen sov hon kvar här, och idag har jag varit till tandläkaren, INGA hål eller något negativt. Har bokat tid för slipning däremot, ska slipa ner mina tänder lite, tur jag hade en gullig tandläkare, annars hade väl ingen gått med på det. Stränga Borlänge Tandsjukvård.. Nu ska jag ta mig en tupplur, ut & äta med mamma & kusin sen! Puss




I fredags.. var väldigt populärt med en ny salt-mineral sten..





Fick lastbilshämtning från stallet, hem.. av bror :)







En av mina favoriter..  ♥ Irish coffee ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0