Fredag & jag är sjuk.

Dax att blogga kanske?
Igår var jag på jobbintervju för s2, jag kommer börja i baren nästa helg! wihooo :D kommer ju bli lite svårt i början när man inte kan alla drinkar osv. men jag tänker ge det en chans, är ju rätt stresstålig också, inte den som bryter ihop för att fulla folk står och kommer skrika på mig. Så det är ju positivt.

Skulle på en till intervju idag men jag är så sjuk, så känner att jag inte ens klarar av att sitta på en buss... feber, förkyld och allt. blä. Så sköt fram det till nästa vecka på Tisdag :)!
Var och hälsade på Star i förrgår också, red honom med. Gick fint, han hade tydligen blivit så pigg så lotta ville att jag skulle rida han, men inget hände, han var snäll som ett lamm =) men kanske är höstkänslor bara ?
Har börjat förfrågas om han är till salu av folk som ser han när dom är och tränar med han, men både jag och lotta kommer vara noga med vart han hamnar, så vi får se.

Förövrigt hänger jag med Mickis typ varenda dag, och ikväll blir det bio med hon, Elin, Ronja & Carro. Skoj!
Har också hittat en till medryttare till caramell, Ebba, hon är toppen och Caramell verkar gilla henne. Jag fattar inte att jag hunnit vara med kompisar förrut eller så, när jag haft stallet, stallet,stallet hela tiden.. Ibland har man ju funderat ett liv utan hästarna, men det skulle väl blir för tomt antagligen.. Vi får se vad som händer i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0