Fredag again





Sitter i skolan, har turism och resor..
Det är fint väder ute, vilket gör mig glad, men bara för det kommer det bli mulet innan jag slutat, om ungefär 2 timmar. Har verkligen sovit skit inatt.. bara drömt massa knas. ursch..

Orkade inte blogga igår, men va iaf & hälsade på lisa och så, köpte med mig en kladdkaka & sprutgrädde. Jättegott, så vart massa kaffe & fika hos henne, va där i några timmar, snackade skit, alltifrån spöken till levande människor... Det var iaf underbart och träffa henne, och tur jag inte bor typ granne med hon & matte, då hade jag väl varit där jämt, haha.

Idag ska jag & amanda på något möte med ett företag, det är frågor och sånt vi måste göra, skolarbete.
Men emellan det ska jag dra till stallet & rida en sväng med josse. Ikväll skulle jag egentligen ha klippt mig & färgat håret med vi sköt på det till en annan dag.
..så jag har NO PLANES FOR TONIGHT.. så om nån vill leka säg till!

Puss

Kommentarer
Postat av: lisa johansson
2010-09-04 @ 10:31:46 URL: http://lllissie.blogg.se/

sötnos <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0