Torsdag

Sitter i mitt rum.. och funderar.
Har nyss packat upp 4 påsar från att pappa varit och handlat "en liten sväng".... våran frys & vårat kylskåp är helt proppat just nu. men jag ska inte klaga över det!


Konstig skoldag, alla var trötta och gud vet allt. hade seminarie prov i morse, gick nog bra i guess.

Igår red jag ett rejält dressyr/galopp pass ute med josse. alltså nu mera jobbar min häst som en hingst när jag rider henne. Bara vi skrittar så kröker hon ihjäl sig på nacken, höjer ryggen och trippar och trampar under sig som en jag vet inte vad... och är glad! Känner du på dig mina funderingar och vad jag sysslar lite med nu?... :/
Iaf efter det kom mamma & hämtade mig, sprang in & handlade en loka till henne på hemköp, träffade britt-marie. och så. Sen åkte vi därifrån, hem till mig. sen gick jag in, duschade och drog till ica för att handla lite. Sen ringde jonas, så kom han dit, ville köra hem mig, haha! så ja.. blev väl så.

Var hos läkaren igår också på förmiddagen, gör väl någon slags grundlig undersökning på allting. Inget fel på synen iaf och fick säkert för mig att det var ögonen det är fel på.
Alltså eftersom jag är sne i ryggen och nacken, är det nerver som kommit i kläm, bl.a någon syn nerv som gör att det blir störning ut till ögat och hjärnan spelar mig ett spel ? så hon skulle skriva till min läkare och ta upp med röntgen. vill bara att det ska bli av. orkar inte vara trött i huvudet och allt..
Har sovit nyss några timmar.. är skit trött.

Ska glo film nu.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0