sur, seg. men det är fint väder ute......

Är inte på världens bästa humör idag, känner mig allmänt sur, förbannad och seg...
Har drömt en äcklig mardröm inatt också om hur en häxa satt och skärde i mig, och skulle döda mig, men hon kunde inte, och jag blödde ifrån allt. huvud, hela kroppen var helt sönderskuren. jag försökte skrika med det kom inte fram ett ljud, så gav hon mig en spruta så somnade jag in till slut. och i dom sista sekunderna hon lämnade mig där hittade mina vänner mig. men det var för sent så jag dog, sen vaknade jag.
Är helt febrig också nu när jag sitter i skolan och försöker plugga.
Idag ska jag ut och gå med alexandra runt älven, SKÖNT.

Och jag är skit stolt över lisa som ska sluta röka! OM hon lyckas!

Puss.


Kommentarer
Postat av: lisa johansson
2010-10-12 @ 09:26:04 URL: http://lllissie.blogg.se/

puss på dig! klart jag ska lyckas ;) dag 2 nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0