Söndag....

TjohooS!
Blev ingen lugn lördag för mig... Åt god mat hemma med yvonne,pappa & bror på kvällen. Sen kom Mickis och tess hit, drack lite, sen skjutsade jonas oss till Falun, var redan lite på lyset innan vi gått in på krogen, SLITage..... Väl där inne blev det shots, cider & öl! 
sen kom Alexandra,sandra och sandra dit! Hur kul som helst!
Blev ju lite förbannad på vissa människor som ska hålla på och fjanta sig och bråka t.ex i kön till toan. Vakten tyckte väl att jag såg trogen ut... så jag var den som fick berätta om det så en äcklig blondin fick ut för det bråket. Ursch... blir så matt på sånt där!

Lyckad kväll! Och jag och mickis sov hos mig sen, vart och göra dipp och chips innan vi somnade....
Mickis fick huvudvärk idag, och jag klarade mig.. TUR. 
Hade utsläpp imorse också, pappa körde mig,
han är så SNÄLL. JÄMT... hur skulle jag kunna leva utan han? det finns inte på världskartan!

Har varit ute & promenarat med Mickis hela dagen, setat vid tjärnasjön, älskar den där platsen..
Pratat om livets frågor vi aldrig kommer kunna få svar på..
Nu är hon & andre och handlar. . . Jag väntar på madde, ikväll blir det ensam mamma söker med madde & mickis hemma hos mig!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0