Mickis & Malin på ridtur!

Idag drog jag och MICKIS till stallet när vi vaknat. Lunchade hästarna & fixade allt i stallet. Sen när vi var klara hade dom lagomt ätit upp. Jag red på Vikingur barbacka och Mickis red Caramell. Vart bara skritt, och mickis va så duktig :D! Bildbevis kommeR!
Jag & pappa har varit och handlat nu på kvällen & avslutade det med en varsin kebabtallrik vi köpte hem. Sitter här & väntar på att klockan ska bli prick så ensam mamma kan börja.

Puss




Jag väntar på att Caramell ska äta upp...




Caramell & Mickis! :D

Kommentarer
Postat av: mickis
2010-10-25 @ 17:22:00

du kunde inte hittat en fulare bild ? hur fan ser jag ut i ansiktet? :P

Postat av: Elin
2010-10-25 @ 21:25:23 URL: http://stallvran.blogg.se/

ja verkligen tur att de gick bra!! :)

Postat av: Malin
2010-10-25 @ 22:08:06

hahah äh sluta.. det blir kanon ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0