Lördag och kall höstdag..


Hänger mest med Mickis om dagarna, förrutom när jag är i stallet. Igår lekte jag med hon & jonas, köpte chips,dipp, cola & kikade film. Åkte lite bil också när vi skjutsade lite folk. Somnade gott sen i min säng, finns det något bättre eller? så har sovit ut ordentligt idag, underbart. Är hemma med Yvonne nu, och jag är sugen på en promenad. Har ju insläpp i stallet ikv så dit ska jag inte åka än på ett tag ;)

Puss



Hämtade ut mina nya mjukisbrallor igår med från junkyard, kände att det var
dax att införskaffa mig ett par nya....













....Me and my best ♥.....


Kommentarer
Postat av: mathilda
2010-10-09 @ 14:07:17 URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/

skönt mysbyxorna såg ut att vara :) aah kollat på de assss kul :D <3

Postat av: mickis
2010-10-09 @ 18:53:48

love you !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0