hard work work.


Jag är sliten men jätteglad idag! Imorse kom Amanda hit vid åtta, fick gå & öppna dörren halvnaken med typ ett öga, va astrött.. haha.
Så väckte jag pappa, så åkte jag,han & amanda till stallet, släppte ut hästarna, och gav dom mat. Åkte hem, jag slängde mig i duschen. Sen blev det asgod frukost pappa fixade åt oss.
Sen gjorde jag mig klar sen körde pappa oss till skolan. Hade prov. Klarade alla frågor tror jag iaf. Så me like.

Sen efter det slutade jag. Och jag följde med amanda hem till hennes halvbror som fyllde 3 år :) så jävla söt unge! Så vart fika där och så. sen fick jag och amanda mat, köttbullar & makaroner.

sen nu kom jag nyss hem, Har fått ett sms på mobilen att ett företag har kallat mig till en jobbintervju imorgon eller på Torsdag. Så nu jävlar är jag glad. Sen idag ska jag på jobbmöte med S2 vid 5. Blir nog kanon det här.


Puss.

Kommentarer
Postat av: mathilda
2010-10-26 @ 16:29:55 URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/

okej så bra (:



ja du ja jobbar och tränar hunden typ de ända :)

ja vet faktiskt inte när ja kommer dit igen, blir nog om någon helg :) kan ju inte åka från Kinay :P



Postat av: Anonym
2010-10-27 @ 13:36:32


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0