Friday night !

Sitter i min soffa framför tvn, nöjd efter en bra kväll men Anna och Mickis. Vi har varit ute & ätit på Thatziki, skrattat och pratat strunt. Efter det drog vi och hyrde film och köpte godis, sen åkte vi hem, och så var det poliskontroll och första gången för anna! För det första försökte hon åka förbi, hon visste inte om hon skulle stanna, och för det andra, när hon skulle blåsa hade hon ont eftersom hon piercat läppen, så hon fick typ blåsa ifrån sidan, polisen hade dock humor och vi bara flummade igenom det där. haha! Sen åkte vi hem till mig, har haft en myskväll! Lugnt & skönt. Ska nog sova snart, mycket trött efter att inte har sovit natten innan, eftersom jag satte uppe och pluggade för jag hade gett mig fan på att allt arbete skulle bli klart, och jag lämnade in allting imorse med ett leende på läpparna.

Taggad inför imorgon!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0