Fredag & begravning.

Hemkommen efter ännu en begravning. Lars som lämnat oss. Jag förstår inte hur man kan förlora såhär mycket människor i sin släkt . Säger det ännu en gång, nu får det vara nog! jag orkar inte gå på fler. Tur jag har en rolig bror som kunde få iaf mig,Lisa & matte på bra humör när vi åkte hem, han har nog seriöst damp när han kör bil :D

Hade en skitrolig dag igår med mickis iaf, vi gick promenader, hade seriöst damp. Och mötte en ledsen ida en sväng med. Sen fortsatte vi dampa... skulle ju nästan kunna trott att vi hade tagit något... haha!
Sen hem till mig, drack kaffe, åt mat, blev ännu mer störda. Förstår inte hur pappa står ut med mig :D
Vi fick god frukost av pappa imorse, äggröra, bacon , mackor & kaffe. Han e go han. Min far ♥
Sen åkte jag på begravning & mickis cyklade hemåt!

Nu ska jag byta om.. är ju helt svartklädd..
Ikväll ska jag på sians!

Puss










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0