19;e Oktober! mattes födelsedag.

Skola idag från halv 10-11. Tog en baguette och en kopp kaffe som smakade piss efter lektionen med Amanda. Spelade lite kort. Sen drog jag hem. Amanda hade en lektion till. Sen när jag kom hem städade jag akvariumet, tog väl någon timme. Sen kom bytte jag om, pappa hämtade migoch vi for till stallet! Tog in Mina och Caramell, torkade dom lite granna från allt regn som gjort dom blöta.. slängde på dom täcke, gav dom en morotsbit var & släppte ut som i hagen igen. Så fixade jag klart allting för kvällen. Sen åkte vi hem igen, jag hoppade in i duschen, sen åkte vi till ica, köpte hästkorv,leksandsbröd, och potatis & åkte sen till Min bror mattias som fyller 23 år idag! Gav han det där roliga paketet plus pengar och spel, redan satsade.
Fikade lite där, sen åkte jag och pappa vidare till max, handlade med oss mat hem. Åt, sen gick vi och dog en timme, båda somnade. Sen nu sitter jag här sur för att han väckte mig i min skönhets sömn, vart as rädd. Han började ställa sig och hälla golfbollar ner i hela slasken som han ska tvätta? ni kan ju tänka er om det lät högt! Sen nu har jag fått en kopp kaffe här, lite fjäsk från hans sida, så lär väl bli glad igen. Plugga nån timme nu sen DH klockan 9 ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0