Måndag

Måndag & jag är ledig, idag har jag bara njutit av mid ledighet, drog med mig mickis till kupolen idag också, köpte en ny bruniskrämis, ett linne och lösnaglar. sen tog vi en kaffe & glass på donken. Har blivit så DUKTIG på att inte äta upp mina pengar, riktigt stolt över mig själv! Sen ikväll har jag & mickis bara degat framför tv:n. Imorgon har jag mycket att göra, stallet 9, möta josse, raka hästarna ( blir dock bara lite eftersom vintern kommer ligga
på  -40 ungefär, men det är vad som sägs!), fixa i stallet, rida, sen hem, färga håret med Mickis, Plugga Teori till körkortet. Hela boken ska pluggas igenom inom kort igen! på dom här kommande dagarna! måste fixa. sen blire kanske att umgås med A.

puss

Kommentarer
Postat av: mathilda
2010-11-02 @ 16:09:47 URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/

0707474577 är mitt nummer :) släng i väg ett mess vett ja !



ja verkligen skulle vara knaon kul !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0