Tisdag, lov. det uppskattas STORT.

Sitter här i min ensamhet och väntar på att Mickis ska höra av sig snart. Hungrig...!
Har nyss lekt med Andreas lite, hehe. 

Min häst är sur på mig. Jag klippte henne idag, inte helt utan bara halvrakade. Hon såg så sur och besviken på mig när det var klart. Och det finns ingen häst som kan uttrycka sig så som caramell bara kan med sitt ansikte. haha. stackarn. men men..

Red sen en tur överallt och ingenstans i skogen, plötsligt känner jag att något stirrar på mig, jag vrider huvudet mellan träden och ser en jägare sikta på mig med geväret?! Jag skriker till och ropar högt till josse som är bakom mig. Då sänkte han geväret ... shit säger jag bara. Josses mamma sa sen att det är jägare i skogen för att dom har två kalvar kvar att knäppa, och självklart liknade vi två älgar? mitt hjärta stannade upp där någon minut. . Sen mockade vi ut ena hagen. Sen cyklade jag hem, lagade mat, laxfilé, potatis och sås. 

Puss.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0