save my soul

Helgen vart skitrolig, & lyckad.
Jag lovade mig själv på lördagen när jag kom hem att inte gå ut, på söndagen var jag bakis..
Vart dock en rolig utgång, träffade mycket roligt folk, och vart donken och sen sov jag hos alexandra. Haha vi hade verkligen skitkul, men det är impulsgrejer som är roliga, när inget blir som planerat.
Sov bort söndagen, sen nu har jag ju praktik, på kupolen. Känns kanon på det här stället!

Efter paraktiken idag drog jag hem till min bror & Lisa som fick 23 rosor av mig som jag fått därifrån,
fick ju så tänkte varför inte, det händer inte varje dag :D
så va där, fikade med Lisa eftersom bror drog & tränade, vi hade världens diskussion om illuminati, det är så sjukt, men allt stämmer så bra. Sen hämtade pappa mig, sen drog jag till Mickis & Andre, vi har ätit mat och glott på tv. Älskar pensionärsjävlar haha!
Nu ska ja duscha sen sova.

Puss




Farmor & mamma i sthlm!


Kommentarer
Postat av: mathilda
2010-11-09 @ 20:38:17 URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/



hej gumman! (:

jag kanske kommer upp till blge nästa helg (: e du i bogrlänge då kan vi ju ses :D

kramis !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0