PROMENIX

sitter här nyvaken med en kopp kafffe & en macka med ett stekt ägg på. Gött.
Kom hem vid kvart över 2 igår, så är rätt trött.


Igår var jag och Mickis överallt och ingenstans, jag tog bussen till stan för att möta henne, så gick vi till djurmagasinet, kollade om min fisk kommit dit, men icke, dom hade ingen sån, så dom gjorde en ny beställning till nästa vecka. Sen drog vi till willys, mickis köpte hårfärg där,
sen kom mamma dit, skjutsade oss till Ö&B, handlade ansiktsmasker, Hompe Spa, Uncle Bens & Nagellackborttagning.
 Sen gick vi till Ica, Vi handlade chips, dipp & julmust! och jag handlade två hårfärger också, en brun, sen en röd.
Älskar den här rödbruna färgen, har lyckats hållt mig vid den i över en månad nu, Och mitt hår mår så bra, så jävla lent, och har slutat blåsa håret med, tycker faktiskt det blir skillnad :)



Efter det tog vi bussen hem till mig, lagade mat, uncle bens+kyckling+ris. = GOTT. Vart tv-tittande, vilade, sen diskade vi undan allt och satte fart, färgade håret osv. Fixade oss, och drog ut och gick mot stan, då stannar bussen ute på vägen, öpnnar dörren och frågar om vi ska till stan, ja säger vi och så säger han men åk med mig till stan då, ni får åka gratis! vi bah jaha tack :D haha så åkte vi med.

Sen på stan Gick vi till statoil, mickis behövde cigg, träffade Anna & danne där med. Längesen, så det var kul att snacka lite med dom! Sen gick vi till stan, tog en cider ja hade med mig i väskan, sen gick vi in på krogen en sväng, tog en cider och gick hem sen. Avslutade med att kolla på remember me när jag kom hem.

Ska dra till stallet nu!

puss


Kommentarer
Postat av: mathilda
2010-11-04 @ 21:43:58 URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/

kaffe är ett måste :)

åhh länge sen jag åt ägg de måste ja fan gör nu! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0