open my eyes, there was only just a dream

Den har dagen har gått otroligt fort! Släppte ut dom fyrbenta vännerna imorse, pappa &  jag. Sen hem, duschade, åtr frukost sen körde pappa mig till the work. Gjort allt möjligt idag med, lärt mig slå in olika blommor är väl det nya, annars stått i kassan och pysslat med allt möjligt. Tänkte åka med mamma & Luncha hästarna, men fick sluta då också, så åkte och gav dom käk, sen efter det körde mamma hem mig, och här sitter jag, väntar på att klockan ska ticka på, så jag kan leka med Mickis när hon slutat!

Pusssss




Ska torka dom här, skära av dom så bara själva rosorna är kvar,
sen pynta ut som på mina fat jag har här hemma med ljus & stenar tänkte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0