Lördaaag

Stockholm i helgen, kommer hem med nya kläder, skor, jacka, och lite smått & gott.
Orkar dock inte lägga upp bilder nu.. men men . Helgen blev inte precis som tänkt, vilket förstörde ganska mycket, eller ja typ allt. Jag & mamma mötte iaf min farmor som är den bästa & coolaste farmorn man kan ha i världen, sen käkade vi mat & så hemma hos henne på kvällen, jag la mig i ett avkopplande bad, och hade ont i varenda jävla muskel efter, förrut badade jag jämt, eller ja inte jämt, men kanske 2 dagar i veckan iaf när vi bodde i hus, nu är det ju aldrig mer. Det är ju bara så sköönt! Hemma nu, ut & busa med min mickis ikv :)



Puss


 

En glader och en fuller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0