Jahaja!

Kanske dax att blogga igen.. jag vill hinna varenda dag men saken är den att jag hinner inte ! lite synd, jag älskar min praktikplats fortfarande. Jag har nyss kollat på sista avsnittet av ensam mamma söker. Vart ett väldigt "oväntat" slut.. eller lite konstigt, och just att dom som valde varandra inte har kvar varandra idag är ju tråkigt, då står man ju där på ruta ett igen som man va på innan man kom dit. trök!


Låg hemma hela fredagen, julpysslade iordning lite fint här hemma tillsammans med yvonne. Tog det lugnt. På lördagen vart det festaaa som planerat, betalade dock inte en krona på hela kvällen, utan blev bara bjuden, både jag och madde av den ena och den andra . Ville betala själva till slut men det fick vi inte, för då kom det en ny drink i handen, haha sjuk kväll. Och jag hamnade på efterfest hos sunken, kom hem klockan 7 imorse...fyfan säger jag bara att vakna och veta att halva dagen har gått. jobbigt! Har annars besökt mina kusiner idag, alex fyllde ju 18 år igår. Jobbigt att bli äldre, fattar inte varför man ska fira det, ett år närmare döden...!
Imorgon ska jag åka till stallet och släppa ut hästarna! eller ja.. jag och pappa! Sen blire praktik och efter det att umgås med josse lite.,

Kommentarer
Postat av: mathilda
2010-12-03 @ 22:45:11 URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/

va kul med julpysseö :)

allt bra med dig malin?=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0