FULLT UPP YAO

Min dag har varit hemsk..
Imorse vaknade jag av att pappa ringde & väckte mig
, jag klädde på mig, käkade frukost och stack till tandläkaren. som ni kanske vet eller inte vet har jag äckligt ont i min visdomstand som det blir inflammation i emellanåt, va bara där på en koll idag, för jag var där i förrgår, så peta dom med massa nålar där i för dom skulle "blåsa ut" massa grejs som kunde sitta där. Och jag körde utan bedövning tack vare att när hon skulle ge mig bedövning stack hon mig rakt i en nerv som går till tungan också, det gjorde ÄCKLIGT ont och jag röck till så hon fick lov att ta ut den hon sa: oj förlåt, det är typ en på hundra att det blir såhär. kul att jag är en på hundra... SUCK. så körde utan, stog ut med allt nålar till pillande. Sen efter allt blev det väl rätt bra.

Iaf efter tandläkaren idag stack jag till praktiken, hade äcklig huvudvärk.. men slet och stog ut, brandalarmet gick också idag, så alla fick springa ut.. drygt! Har väl märkt varor, stått i kassan och gjort lite allt möjligt idag med.. Igår va förresten Mormor, min faster, min farmor & Fia å hälsade på mig haha kul att se dom alla.
Slutade tre, och sen gick ja på kupolen lite, köpte nya skor, stövlar. Svarta.
Sen satt jag och väntade på pappa som aldrig kom, det gick nån timme..
sen kom min kusin,
snackade lite med hon, sen skulle ja precis gå & ta ut pengar,
för att ta busshelvetet hem, då möter jag mamma & lasse, som bjuder mig på donken,
sen gick vi till willys, där lämnade jag in min Bomben jag köpte igår,
jag va på ica och hon i kassan tyckte jag skulle chansa och köpa en, vilket jag gjorde, iaf så vann jag 250 kr ,
och jag hade köpt den för 38 kr. Jag är king i spel.
Första gången jag spelar på något sånt där.
Nu sitter jag här hemma, ska sova, för sen drar jag till S2 och jobbar!

PUSS





Kommentarer
Postat av: mathilda
2010-11-14 @ 10:42:26 URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/

Åhh vilken fin bild på dig maliN! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0