huvudvärk.









Star & hans "lillmatte" Ebba :) så härliga... :)


Dom här dagarna som kommer nu är ruskigt sköna,
många lektioner som är slut & så. Kan tänka mig att det här eller nästa vecka är sista veckan för mig, sen har jag lov ! igår måste vart den skönaste, hade bara en lektion, frågade om ja fick va hemma & jobba, & det va okej, så jag började min dag med att vakna, konstigt va?

sen var jag iaf med andreas, han kom & Hämtade mig vid ica, så åkte vi till romme & satte oss.. och snackade skit. sann skit faktiskt. sen körde han hem mig, så bytte jag om hemma, sen kom julia  & hämtade mig, så åkte vi till henne & red. Gick bra, julia fick väl damp på sin häst när hon dressyrade men de är inget ovanligt! skulle jag bli sådär arg på min skulle hon total krascha i sitt psyke. hon tar så illa upp på allt, så söt =) . Sen va ja kvar där ett tag. sen skjutsade esslan, julias bror hem mig. stor bil iaf ;o.
Sen in i duschen och gjorde mig iordning IGEN, så mötte jag robin, gick ut & gick, överallt & ingenstans. säkert 3 varv runt bara sportfältet.. haha. sen va jag hemma igen vid 12 kanske.. haha sent. sen somnade jag foooort.

Vaknade idag halv 8, på med kläderna & åkte till skolan direkt, sista lektionen på foto B Ju vafan :) . Fick g i kursen där, och sen tyckte hon att jag engangerat mig så mycket, så jag gick g i foto A med där jag fått ig i ettan, så ett mindre till att fixa till nästa år.. det är hur skönt som helst! :)

Sen efter det gick jag&madde upp till bilden, satt där själva och målade våra djur vi gjort i ståltråd & gipsat, vart ju bra det med. måste bara måla klart baksidan, så blir det g där med. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0