Övningskörning!



 

 

Hello bloggen.


idag vaknade jag med världens huvudvärk.. får ofta så när det är dåligt väder, skitdrygt.. så gick upp vid halv 1, så käkade jag frukost med pappa & yv, sen övningskörde jag 7-8mil. Först till stallet,lämnade ett schabrak & ett regn täcke till min pålle, sen runt i borlänge, sen till torsång, vika & falun. Gick rätt fint :) Hälsade på faster & farbror inne på lugnet. Fikade lite där, sen åkte vi hem. Hämtade upp Madde hemma hos hon, sen åkte vi till kupolen, köpte chips, godis, dipp & så. Sen vidare till Pronto och köpte pizza, sen hem. Så åt vi och så har vi kollat på film här.
Nice dag, lite seg bara.

Igår hämta jag ut mina skor som kommit också! snygggga :) och är nöjd, kunde ha dom också, ;D !
Jag & Madde sitter vid varsin dator nu, myser till musik & tare lugnt, hon är verkligen världens bästa vän. ♥:)

Puss





Maddäää




Red till sandtaget igår på min pållllle ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0