tooooorsdag och gooooolf.

Va helt död när jag gick upp imorse, väckte pappa halv 7, sen åkte vi & släppte ut hästarna. Sen åkte vi hem ja gjorde mig iordning, så kom josse hit, så cyklade vi till skolan. Hade bara Foto idag. skönt. Fick reda på att jag klarar G där också. yes. :)

Idag ska jag & Madde spela golf med kapten Krantz ! de ni ;)








Va i Säterdalen med Madde, hennes mamma, hennes lillebror och hans tjejkompis i Tisdags.
Söt jävla unge iaf som gick överallt och ramlade och allt, utan att fälla en tår! haha sån tålig unge vill jag med ha sen tack ;)

Kommentarer
Postat av: sivs gubbe
2010-05-20 @ 18:33:15

du blir nog ochså en sån där loppis tant !!!!

Postat av: Malin
2010-05-20 @ 21:53:50 URL: http://mallllanbrallan.blogg.se/

Aldrig någonsin :)! Jag fikade bara ! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0