sova sova sova

Gick upp fem i 6. så kom pappa och hämtade mig, han hade jobbat natt & jag hade utsläpp i stallet. Hungriga hästar fick mat & släpptes ut i hagen. Sen åkte vi hem, jag gjorde mannagrynsgröt, käkade, sen gick jag & La mig ett tag till, mina ögon höll seriöst på och trilla ihop!.....



Sen gick jag upp tio i 9. och tio över 9 tog jag min snygga hoj och cyklade till jax, till sjukgymnasten. Hon kollade på min rygg och kännde typ överallt. sen hitta hon nån punkt i min axel, fyf*n vad ont det gjorde där.... troligen en överansträngning där. Så prata vi lite & så. Ska få laserbehandling till och börja med.. sen får vi se. hon va lite inne på rönken också.
(För er som inte vet har jag haft problem med ryggen i 1 år ungefär, och jag blir helt svag och det gör ont på vänstra halvan i ryggen, och det blir värre när jag rider, som jag gör ett antal dagar i veckan. )

Sen har jag bara varit hemma, glott på film, mission impossible 2. Dom där filmerna är fan rätt bra :) Nu steker pappa hamburgare, lika bra & ta sig en medans dom finns kvar.......... :) sen ska jag ut & gå. jättefint väder, och kommer aldrig kunna somna ikväll annars!

Färgning av mitt hår hos bästa fia imorgonkväll klockan 6 iaf! ska bli nice.. :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0