Sol,sommar, smiiiile

Gipsat insekt på bilden idag med madde, haha kladd.. sen hade vi idrott, måste bara säga att det var den bästa idrottslektionen ever :D ! Madde sa ironiskt: Kan vi inte få slippa om vi bjuder dig på fika? han : Joo haha! Så vart det också, vi tre gick och tog en kaffe och en n......egerboll i maserhallen haha! :D snackade lite skit och sånt. sen fick vi gå hem :)
Jag cyklade hem, hämtade caramells avmaskningsmedel+ grejer till hon, så kom mamma och hämta mig, och skjutsade mig först till stallet, där jag slängde i caramell avmaskningsgrejset som hon INTE tyckte om.. och sen plockade ihop grejer och åkte till Julia med det !
Sen åkte vi tillbaka till stallet, så gjorde jag iordning Caramell så red jag iväg. Julia mötte mig vid hennes mormor i lindan, där vart det muffins & saft ;D sen red vi hem till henne, asnice :D inge race i hagen heller... TRÅK hästar!
Sen skjutsade julias farsa hem mig, snällt :D ! Nu ska jag ta mej en dusch !

Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0