Raggar Rally

 

LÖRDAG : Raggarrally med mamma,madde & lasse. Vi åkte från borlänge vid halv elva på morgonen, och kom fram till tuna hästberg lite senare. vi vann ju inte på frågorna men men :D .. Hade kul iaf :)




Åkte hem till mina kusiner en sväng på kvällen, snackade lite skit. Sen skjutsade dom hem mig & madde till mig, sen fick vi besök av dom här grabbarna, här spelas det klädpoker & alex förlorade och visade sig naken! vågat ;D









Min ponny tävlade idag också, dressyr, hon & isabella. Gick ju inte bra & inte dåligt. Tycker det va rätt okej för att inte ridit caramell så länge.. OCH hon är svår, plus att dom inte hade tränat nå speciellt heller. Men nu har dom provat iaf, kommer fler ggr sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0