"om du skulle tappa det, så växer det ju ut igen! " haha.








Äntligen är allt klart, kom nyss hem! har varit och färgat håret hos Fia i falun, och så klippte hon mig lite till också. asnöjd. allt som är gråktigt kommer bli helvitt efter några duschar. (y)) Me Like!
Va i skolan& skrev prov idag också, på projektarbetet..... fan vad ENKELT det va. :) haha! Så var jag med på idrotten också, som jag inte tänkt för att jag är sjuk, men vi gick tipspromenad frida&marie fixat! haha cpe frågor tvåtusen! ;D Sen drog jag till min underbara häst, fixade där också. sen åkte ja till falun. min rygg gör ont och imorgon har jag utsläpp. mamma ska skjutsa mig, och hon skriker väl rakt ut nu när jag har mörkt hår...hon vill ju att ja ska vara ljus....haha men men.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Alexandra
2010-05-12 @ 09:40:22

Håret blev kanonbra :D

Postat av: evelina
2010-05-12 @ 19:15:24 URL: http://typevelinaa.blogg.se/

blev asbra ju :)<3

Postat av: Malin
2010-05-13 @ 14:11:27 URL: http://mallllanbrallan.blogg.se/

Tack tjejor, tyckte jag med :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0