helg

Har haft nå slags uppehåll, har inte orkar blogga, men men.. i do it now.Klippte mig i torsdags hemma hos fia, sen ska jag färga ikväll eller imorgon.. :)
I fredags vart det utgång med Jonas, Josef, Ida, Ronja, Mickis och Julia. Julias första gång ju ;) jag va så jävla opepp och trött och allt först hemma hos jonas, men sen tvingade jag med mig själv ut. Vilket var bra, för det var rätt skoj ändå. Vi var ute på flamman, vart lite smått med kärleks- drama. Inte för mig, men för vissa andra. Så det va ju inge kul. Men vissa är ju idioter!
Åkte hem sen och somnade asgött.



Lasse, mamma, alexandra och jag till vänster i den lila bilen i Gävle.




Vaknade på lördagen, käkade frukost och sen åkte jag, pappa & yvonne till stallet. Lunchade hästarna, sen åkte vi och hälsade på star :) tror ni han har det bra eller? han mår som en kung och blir så bra omhändertagen som han bara älskar. När vi körde in på gården red Ebba omkring på honom i grimma och grimskaft, han bara stog där och åt. sen hade vi lite horsetalk och efter ca en timme åkte vi hemmåt.
Sen kom alexandra hit, så fixade oss lite, sen kom mamma & Lasse och hämtade oss, så åkte vi till gävle, tog med några cider & öl. Det var ju cruising där, jävlar vad folk det var ;P haha lite annat mot borlänge :) så käkade vi kinamat, och gick och kollade lite, fan vad dryga killarna är alltså haha . Jag och alexandra höll på och åka med i nån ful jävla buss också, men vi kom undan haha. Hade iaf skitkul, kom hem vid 2 tiden sen.
Kunde INTE sova, hostade som en idiot, så somnade vid 5. Sen kom pappa och hämtade mig kl 6... hade utsläpp i stallet, sen åkte vi hem, och då somnade jag. sen sov jag väl till två kanske. skönt.

Nu ska ja göra nått. har ju insläpp i stallet också sen...gaah.


............har beställt dessa också :)



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0